lördag 17 mars 2012

Vem där?

Jag tycker att det är fascinerande med bloggen. Jag har 15-20 besökare om dagen men när jag har ett nytt inlägg brukar det öka markant, vilket är väldigt kul! Men så i bland (som i dag) så rasslar det till och jag får massor med besökare fast klockan inte ens är lunch. Då blir jag så nyfiken. Hur kommer det sig att så många hittade till min blog just denna morgon? Jag önskar att alla besökare var lite mer synliga - så skriv gärna ett inlägg i kommentarsfältet :)

Jag ska försöka göra några inlägg i helgen, så snart jag avslutat mina senaste projekt. Men först måste jag köpa knappar och dragkedja - sen blir det nog ett par till jackor, hehe. Tills vidare måste jag få visa denna fina bild på min farmor Lucia som fyllde 90 för ett par månader sen. På bilden var hon 19 år, och hon är lika fin nu som hon var då. Ha en skön helg!


2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag kikade in för att jag följer din blogg och idag dök det upp ett nytt inlägg helt enkelt. /Catarina

    SvaraRadera
  2. Jag är en måndagsläsare. Har noll koll på när inläggen kommer utan kör liksom ett måndagsrace och kollar av alla favvobloggar om det hänt något nytt sedan sist :)

    SvaraRadera